Sunday, March 29, 2015

Εποχές


Χάνω τα λόγια μου 
πολλές φορές
και φοβάμαι 
πως μια μέρα θα ξεχάσω
Θα σταματήσω να γράφω
Εχθές το είδα στον ύπνο μου
Είχα να γράψω καιρό
Και αγχώθηκα
τόσο που ξύπνησα
Γι αυτό σου λέω αγάπη μου
μη σταματήσεις ποτέ
να διαβάζεις
και μη σταματήσεις να γράφεις
είναι ότι έχουμε
είναι ίσως το μόνο που έχουμε
είναι η τελευταία απέλπιδα προσπάθεια
να μας θυμίζει ότι είμαστε ακόμα άνθρωποι
Έρχεται η άνοιξη
και ο ήλιος πιο φωτεινός
άλλαξε και η ώρα
Και θα έπρεπε αυτή τη περίοδο
να είμαι περισσότερο χαρούμενος
Μα οι μέρες δε μου βγαίνουν
και για ένα περίεργο λόγο
χειμώνα νιώθω, μέσα και έξω
Ίσως να φταίει η στιγμή
Ίσως να φταις και συ
μπορεί να φταίει και το κρασί
Ας είναι όμως αγάπη μου
θα σε αφήσω με ένα στίχο 
από ένα αγαπημένο τραγούδι
“ξέχνα τι μας έχουν μάθει
πριν γεράσουμε πολύ”

Καληνύχτα

No comments:

Post a Comment