Friday, January 9, 2015

Γάματα από το μέτωπο 02

Δεν έχω λόγια να εκφράσω κάποια πράγματα
όσο και να σπαω το κεφάλι μου
Τις προάλλες επισκέφτηκα ένα φίλο
που τυχαίνει να είναι στη ψυχιατρική κλινική
Τι σου είναι το μυαλό ρε φίλε
αρκεί ένα κλικ
για να “φύγεις”…
Και σκέφτομαι
εγώ, ή εσύ,
πόσο κοντά είμαστε σε αυτό το κλικ;
Και σκέφτομαι επίσης
πως καταλαβαίνεις πως 
η δική σου αλήθεια τώρα
είναι απλά μια πλάνη
και εν τέλει το έχεις χάσει;
Φοβήθηκα, 
και συνάμα ένας κόμπος
στο στήθος
σαν τους μύθους με την Μόρα
Έχει κάτσει πάνω μου
και τυγχάνει να είναι μια υπέρβαρη νεαρά κυρία
και έχει φράξει το διάφραγμά μου
Ελπίζω φίλε Ν. να είσαι καλά
Και τα φάρμακα που σου δίνουν
να είναι από αυτά που θα σε στρώσουν
Όπως και να χει μη φοβάσαι…
Είσαι πιο λογικός από πολλούς που ξέρω

Ίσως και από μένα.

No comments:

Post a Comment