Tuesday, January 27, 2015

Σφαιρικές αρμονικές



Κι έτσι γυρνάω σελίδες
σε αυτό το βιβλίο που λέμε ζωή
Και αρκετές πριν έχουν ήδη γραφτεί
αλλά οι περισσότερες μένουν κενές
Το κενό δεν είναι απαραίτητα κακό, ξέρεις
αρκεί να μην συνοδεύει το τώρα σου
Εκεί χάνουμε τη μπάλα που λένε και στο χωρίο μου
που δεν έχω
Γι αυτό λοιπόν ένα κρατώ
και ένα θα ‘πρεπε και 'συ να θυμάσαι
Πως το τι κάνουμε τώρα 
και πόσο ωραία συνθέτουμε αυτό το βιβλίο
αυτή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή 
είναι αυτό που μετράει
Αξία έχει μόνο ότι τελειώνει
αλλά για να τελειώσει κάτι 
πρέπει να το ζήσεις
Επάνω κοίτα
ψηλά στον ουρανό
τον έναστρο και πάντα
εκτυφλωτικά όμορφο
Επάνω κοίτα όμορφή μου κοπέλα
γιατί χωρίς αστέρια κανείς δε θα είχε σκεφτεί τις ευχές
Επάνω κοίτα αδερφέ μου νέε
γιατί μαζί θα αλλάξουμε αυτό τον γαμημένο κόσμο
Επάνω κοίτα, γι’αυτό έχουμε γεννηθεί
Όλα τα άλλα είναι στιγμές και μαθήματα
Είναι απλά σελίδες και ιστορίες
αναφοράς και παρορμήσεων
σε έναν κανβά που ποτέ μας κανείς δε θα καταλάβει.
Εγώ, και η Κατερίνα
και πολλοί άλλοι σου ψιθυρίσαμε
και το μόνο που πάντα μένει το ίδιο
είναι η αλλαγή
Εσύ;
Είσαι μαζί μας;
Αγάπη μόνο
όλα τα υπόλοιπα στάχτες στη φωτιά

No comments:

Post a Comment