Saturday, January 10, 2015

Γάματα από το μέτωπο 03

Πάει καιρός τώρα
που νιώθω να έχω βαρεθεί τα πάντα
Και ρε γαμώτο είναι λίγο δύσκολο
να μη σε γεμίζει τίποτα
Οπότε προσπαθώ να σκεφτώ το αίτιο
Τα χάπια δε φταίνε
αυτά δε τα έχω πάρει ποτέ
και ούτε θα γράψω το αντίθετο
με τη ποιητική άδεια
για να το παίξω σαραβαλιασμένη ψυχή και έτσι
Δεν είμαστε δα και ποιητές
Ένας μαλάκας είμαι και γω
που ξαπλώνω στο κρεβάτι με το laptop
και πιστεύω ότι θα με διαβάσουν
Δεν το πιστεύω
δηλαδή δεν με ενδιαφέρει να σου πω την αλήθεια
Έτσι και αλλιώς με τέτοια ασυνέχεια στις σκέψεις μου
δε προσδοκώ κάτι καλύτερο και στις προτάσεις μου
Πάντως, τεχνηέντως
θα μπορούσα να σε κάνω πιασάρικο
και μπουκοφσκικό
ποιηματάκι μου
αλλά έχει τελειώσει και η κόκα (η κόλα)
και ξέρεις
ο ποιητής στο γκρο πλαν της ταινίας
δε γράφει χωρίς ουίσκι
Που είχα μείνει όμως;
Α! ναι, στην βαρεμάρα
Η τελευταία άκυρη σκέψη μου για σήμερα
και για να κλείσω θα είναι αυτή:
Μήπως τελικά είναι νόσος;
Εσύ τι χάπια παίρνεις;

Μ’ακούς;

No comments:

Post a Comment