Monday, April 13, 2015

Επικήδειος παράλογος


Και αν πέθαινα
θα’θελα να με θυμούνται 
για το ότι ήμουν καλός άνθρωπος
Θέλω να, και ξέρω πως
θα ερωτευτώ
θα αγαπήσω
θα πληγωθώ 
και θα ξεχάσω
και φτού και πάλι απ’την αρχή
Αλλά να σου πω κάτι;
Ίσως η ουτοπία του έρωτα
δε βρίσκεται στο να βρεις τον τέλειο άνθρωπο
αλλά στο να κάνεις τον εαυτό σου τέλειο 
για τον άνθρωπο που θα είναι έτοιμος να γίνει τέλειος για σένα
αν μας διδάξαν και κάτι
τα βιβλία που διαβάζουμε
και τα ποιήματα που καταναλώνουμε
είναι να ακροβατούμε 
ανάμεσα σε κατάθλιψη και αισιοδοξία
Σήμερα ντύνω τα λόγια μου λοιπόν ελπίδα
και μέσα σε όλη αυτή την συναισθηματική λειψυδρία
θυμάμαι τα λόγια του Γκαλεάνο
"Υπάρχει ένας άλλος κόσμος εκτός από τα σκατά"
Καλό ταξίδι σύντροφε
εγώ συνεχίζω τα βήματα μπροστά
αν δε σε πειράζει
δεν έχω ερωτευτεί αρκετά
δεν έχω αγαπήσει αρκετά
δεν έχω πληγωθεί αρκετά

δεν έχω ξεχάσει, αρκετά

No comments:

Post a Comment